poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Dziękuję!

Hej misie! Taka krótka notka:

Z tego co widzę to "Druggie" został nominowany na "blog miesiąca" na spisie JBFF - http://justinbieberfanfictionpl.blogspot.com/

Wow, jestem szczerze mówią zaskoczona, haha jedynie, że jest inny "Druggie" :D No i z tego co jeszcze widzę to dużo z Was na niego zagłosowało i chciałabym Wam strasznie mocno za to podziękować! Naprawdę, jestem w szoku :o I jeszcze mamy już 16 tyś. wyświetleń i 200 komentarzy!!! Jestem przez to w jeszcze większym szoku, hahah. Nie wierzę, że w tak dość krótkim czasie zdobyłam tyle wyświetleń i komentarzy... Może to nie jest Bóg wie ile w porównaniu z innymi ff, ale ja naprawdę doceniam każdy komentarz i każde wejście, bo to cholernie mnie motywuje do dalszego pisania i wiem, że komuś to się podoba:)) W sumie to tyle co chciałam Wam powiedzieć. Jeszcze raz: Strasznie, strasznie Wam dziękuję!

P.S postaram dodać rozdział jak najszybciej, ale jakoś mi ostatnio nie idzie (na szczęście mam już połowę).. a chcę, żeby posty były naprawdę długie, ciekawe i profesjonalne, a nie szybko dodane i to w dodatku pisane na odwal :/ Powinien pojawić się do końca tego tygodnia:)

Much love i do następnego rozdziału! xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz