niedziela, 29 listopada 2015

Informacja!

Wiem, że powinna już dodać rozdział, ale ostatnio mam strasznie dużo nauki itp. jeszcze trochę rzeczy w życiu mi się pochrzaniło i na razie nie mogę się skupić na pisaniu, bo nie chce dodać jakiegoś nudnego i krótkiego rozdziału. Mam już jakieś 1/3, ale nie jestem pewna czy chcę żeby tak wyglądała 25, więc jeszcze muszę się zastanowić czy przypadkiem nie zmienić pewnych wydarzeń no i oczywiście dokończyć. Szczerze to ten miesiąc chcę już zakończyć... Więc rozdział pojawi się na pewno po 10 grudnia bynajmniej mam taką nadzieję. Czekajcie cierpliwie misie i dziękuję za 33 tyś. wyświetleń, 17 komentarzy pod ostatnim postem i 259 komentarzy na całym blogu! Jesteście wspaniali i naprawdę jestem w szoku, że Druggie jest na jakimś poziomie i da się go czytać (XDDD).

Kocham Was i do następnego rozdziału!

P.S. Myślałam nad napisaniem "specjalnego" świątecznego rozdziału z Jucy, co wy na to? Jeśli chcielibyście taki post to napiszcie na dole czy na asku, tt, gdziekolwiek xx

3 komentarze:

  1. Hej słonko. Twój blog Druggie został nominowany na blog miesiąca na ocenialnii jbff --> http://fanfictions-for-you01.blogspot.com/2015/12/blog-listopad-2015.html . Jeżeli wygra będzie nominowany do głosowania na blog roku. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak tam z tym kolejnym rozdzialem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz, nie mogę się doczekać kolejnej części ❤

    OdpowiedzUsuń