niedziela, 10 stycznia 2016

Blog miesiąca + mały spojler!

Hej misie, mam dla was 2 małe informacje:

Otóż "Druggie" został kolejny raz nominowany do Bloga Miesiąca tym razem na miesiąc- grudzień 2015.
Jeśli chcielibyście na niego zagłosować link macie tutaj--> http://fanfictions-for-you01.blogspot.com/2016/01/gosowanie-na-blog-grudnia-2015.html

+ 2 informacja

Zbliżamy się już powoli do końca opowiadania, więc już i tak bym chciała wam podziękować za prawie 40 tyś wyświetleń! I 276 komentarzy! Tak cholernie się cieszę i dziękuję, to dla mnie dużo znaczy! <3
Następny rozdział mam nadzieję, że dodam albo we wtorek albo w środę, muszę go jeszcze dokończyć i sprawdzić, a tu taki malutki spojler:

" -Wszystko zaczęło się naprawdę niewinnie.- zaczął chłopak opierając się o biurko ze skrzyżowanymi rękami, ja natomiast siedziałam po turecku na łóżku dosłownie na przeciwko niego. Wszystkie emocje w moim ciele mieszały się ze sobą co było bardzo nieprzyjemne.
-Potrzebowaliśmy kasy "

Much love! xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz